Teorie
- Objekty.
- Smyčky.
- Podmínky.
- Funkce.
Praxe
- Stavba mostu.
- Železnice.
- Automatické craftění.
- Dva typy programovacích jazyků.
- Rozpohybujeme vlastního robota/agenta.
Délka
16 lekcí po 1 hodině, tedy celkem 16 hodin kroužku Pythonu pro Minecraft.
Cena
Cena kroužku je 4250 Kč.
Kapacita
Každému účastníkovi věnujeme 100% péči. Proto mají naše kroužky maximální kapacitu 12 osob.
Kdy?
Každé pondělí 15:40 - 16:40 od 27. 1. do 19. 5. 2025. (21.4 se kroužek nekonná)
Kde?
Online
Další údaje
V tomto kroužku provedeme žáky základy programování v Pythonu a také budou programovat přímo ve hře Minecraft, kterou si společně několikrát zahrajeme. Ke konci kroužku zkusíme přejít na želví grafiku a udělat tak pomyslný krůček mezi skutečným programováním a hrou.
Podmínky pro účastníky
Pro účast v kurzu jsou potřeba pouze základní dovednosti v ovládání počítače. Mikrofon je nezbytný a doporučuje se také webová kamera pro lepší interakci během výuky. Kurz lze absolvovat na počítači nebo notebooku s operačním systémem Windows, MacOS nebo Linux, který má stabilní připojení k internetu. Nevyžaduje se žádná speciální licence k softwaru, a pro komunikaci využíváme Google Meet, což je jednoduchý a intuitivní nástroj. Více informací o používání Google Meet naleznete na našem blogu.
Jak to na kurzu vypadá?
Registrační formulář
Po odeslání registrace vám e-mailem přijdou instrukce k platbě, přičemž platba není nutná ihned. Před začátkem kurzu vám pošleme další podrobnosti. Kurzy probíhají online a jsou přizpůsobeny věku a úrovni dětí. Můžete je také zakoupit jako dárkový voucher (PDF). Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte nás.
Základní informace
Kdy?
Každé pondělí 15:40 - 16:40 od 27. 1. do 19. 5. 2025. (21.4 se kroužek nekonná)Kde?
OnlineCena
4250 KčCo je to Minecraft Education?
Minecraft Education je vzdělávací verze hry Minecraft, která pomáhá dětem učit se programování, vědu a spolupráci v zábavném a interaktivním prostředí.
Více informacíLektor
Jakub Valenta
CEO, lektorjakub@vzdelanibudoucnosti.cz
Kontaktní formulář
V případě jakýchkoli otázek se na nás neváhejte obrátit. Váš dotaz pošleme také lektorovi.
Nabídka dalších kroužků
Speciální stážový program pro nadané studenty IT
Přihlas se do našeho stážového programu pro studenty ve věku 13-17 let.
Python II: Pokročilé programovací techniky – úterý podvečer
Už umíš základy Pythonu? Pojď se s námi vrhnout na tu opravdovou srandu při řešení složitějších úkolů.
Programování ve Scratchy
Programování nemusí být složité! S blokovými jazyky se děti hravě naučí základní principy a vytvoří si vlastní interaktivní hru.
Python I: Začínáme s programováním - Středa odpoledne
Nauč se základy Pythonu odkudkoliv. Kurz Pythonu online tě provede základy programování zábavným způsobem.
Python I: Začínáme s programováním - úterý odpoledne
Nauč se základy Pythonu odkudkoliv. Kurz Pythonu online tě provede základy programování zábavným způsobem.
2. hodina informatiky - pondělí
Praktické využití aplikací, programování, grafiky a všeho, co je třeba během základní školy pochopit, společně probereme v tomto komplexním kroužku.
2. hodina informatiky - úterý
Praktické využití aplikací, programování, grafiky a všeho, co je třeba během základní školy pochopit, společně probereme v tomto komplexním kroužku.
Python II: Pokročilé programovací techniky – středa podvečer
Už umíš základy Pythonu? Pojď se s námi vrhnout na tu opravdovou srandu při řešení složitějších úkolů.
Programování v Minecraftu čtvrtek
Kroužek zahrnuje 16 lekcí po 1 hodině (60 minut). Je ideální pro začátečníky i pokročilé v programování, kteří mají zájem o Minecraft.
Python I: Začínáme s programováním - pondělí odpoledne
Nauč se základy Pythonu odkudkoliv. Kurz Pythonu online tě provede základy programování zábavným způsobem.
Od nápadu k 3D modelu: Dobrodružství pro mladé tvořitele
Objevte s námi fascinující svět 3D tisku! Kurz je navržen pro děti, které chtějí své nápady proměnit ve skutečné modely a naučit se základy navrhování a tisku ve třech rozměrech.
Zelený drak, výtisk ze 3D tiskárny
Kvalitní 3D tištěný model draka z PLA plastu, ideální jako dekorace či originální dárek. Rozměry 43 x 5 x 4 cm.
Ajťácká detektivka Příběh, který tě vtáhne do světa informatiky
Dvanáctiletá Sofie sní o tom stát se hackerkou a proniknout do tajů informatiky. Na světě existuje pouze jeden člověk, který ji může pomoci sen splnit – její blízký kamarád Ben. Kniha kombinuje dobrodružný příběh s praktickou výukou informatiky. Každá kapitola tě vtáhne do děje a zároveň naučí základům práce s počítačem. Díky speciálním kódům se dostaneš k videím, kterými tě provede lektor informatiky, a postupně si vyzkoušíš programování, tvorbu grafického designu a mnoho dalšího.
Naše nová Knihovna budoucnosti
Zjisti co vše najdeš v naší nové webové Knihovně budoucnosti a pusť se do čtení!
Hraj a uč se Python
Ponořte se do hry Python GO! Naučte se Python přes zábavné příběhy a výzvy. Ideální pro hravé programátory všech úrovní.
Odběr novinek
Nechejte si ujít exkluzivní nabídky našich kroužků? Přihlaste se svým emailem a my Vám přineseme ty nejzajímavější novinky přímo do vaší schránky. Nepromeškejte příležitost! Pokud se ještě rozmýšlíte, vězte, že naši odběratelé jsou vždy mezi prvními, kdo se dozví o všem novém.
Odesláním souhlasím se zpracování osobních údajů.