Registrace na kurz "Od kódu k příběhu: Workshop tvorby knih" jsou uzavřeny. Kurz se konal od 27. 4. 2024 (před 10 měsíci).
Tvorba knihy
Jak se co nejlépe učit práci na počítači a proniknout do informatiky, než na speciálním projektu? Představte si, že o celém svém snažení vytvoříte vlastní knihu, kterou si navíc bude moct přečíst kdokoliv na našich webových stránkách. Během celého workshopu projdeme práci s kódem v Pythonu, grafický návrh knihy, tvorbu krátkého videa o vašem projektu a krátký popis toho, co jste v projektu udělali. První IT workshop pro děti, který spojuje několik technologií dohromady, a jeho cílem je podle nás to nejdůležitější: dobrý pocit z odevzdaného projektu, který mohou vidět i ostatní.
https://knihovna.vzdelanibudoucnosti.cz/
Teorie
- Jednoduchý kód v Pythonu.
- Administrace a její zobrazování na webové stránce.
- Krátká editace videa.
- Základy grafiky.
Praxe
- Programování v Pythonu.
- Práce s administrací.
- Natočení krátkého videa.
- Tvorba úvodní stránky.
Délka kroužku
6 hodinový workshop
Cena kroužku
599 Kč
Kapacita Kroužku
Každému účastníkovi věnujeme 100% péči. Proto mají naše kroužky maximální kapacitu 12 osob.
Kdy?
Sobota 27. 4. 2024 Od 9:00 - 15:00
Kde?
Online
Další údaje
Tento workshop je vhodný pro všechny zvídavé studenty základní školy od 11 do 15 let. Pro jeho absolvování je třeba mít vlastní Google účet.
Podmínky pro účastníky
Pro účast v kurzu jsou potřeba pouze základní dovednosti v ovládání počítače. Mikrofon je nezbytný a doporučuje se také webová kamera pro lepší interakci během výuky. Kurz lze absolvovat na počítači nebo notebooku s operačním systémem Windows, MacOS nebo Linux, který má stabilní připojení k internetu. Nevyžaduje se žádná speciální licence k softwaru, a pro komunikaci využíváme Google Meet, což je jednoduchý a intuitivní nástroj. Více informací o používání Google Meet naleznete na našem blogu.
Základní informace
Kdy?
Sobota 27. 4. 2024 Od 9:00 - 15:00Kde?
OnlineCena
599 KčTento workshop je vhodný pro všechny zvídavé studenty základní školy od 11 do 15 let. Pro jeho absolvování je třeba mít vlastní Google účet.
Hodnocení
Anička si chtěla zkusit Scratch a Minecraft a rozhodla se pro Scratch, Minecraft si dá později, ale lektor byl prý velmi dobrý.
Naučil jsem se základy programování v Pythonu vytvářet hry v Robloxu nebo dělat si arkádové hry. 💯
Nabídka dalších kroužků
2. hodina informatiky - pondělí

Praktické využití aplikací, programování, grafiky a všeho, co je třeba během základní školy pochopit, společně probereme v tomto komplexním kroužku.
2. hodina informatiky - úterý

Praktické využití aplikací, programování, grafiky a všeho, co je třeba během základní školy pochopit, společně probereme v tomto komplexním kroužku.
Ajťácká detektivka Příběh, který tě vtáhne do světa informatiky

Dvanáctiletá Sofie sní o tom stát se hackerkou a proniknout do tajů informatiky. Na světě existuje pouze jeden člověk, který ji může pomoci sen splnit – její blízký kamarád Ben. Kniha kombinuje dobrodružný příběh s praktickou výukou informatiky. Každá kapitola tě vtáhne do děje a zároveň naučí základům práce s počítačem. Díky speciálním kódům se dostaneš k videím, kterými tě provede lektor informatiky, a postupně si vyzkoušíš programování, tvorbu grafického designu a mnoho dalšího.
Odběr novinek
Nechejte si ujít exkluzivní nabídky našich kroužků? Přihlaste se svým emailem a my Vám přineseme ty nejzajímavější novinky přímo do vaší schránky. Nepromeškejte příležitost! Pokud se ještě rozmýšlíte, vězte, že naši odběratelé jsou vždy mezi prvními, kdo se dozví o všem novém.
Odesláním souhlasím se zpracování osobních údajů.