Python II (11-14 let) středa

Kroužek Python IIKroužek Python II
Tento kroužek je zaměřen na opakování znalostí z prvního kurzu Python. Jakmile si připomenete, co je potřeba vědět, vrhnete se do dalších znalostí funkcí, cyklů, podmínek a objektů. Pokročíme i trochu dál a začneme se zajímat o práci s API, zpracovávání informací a jejich čištění. 
Co kdybys uměl/a napsat program, který ti každý den řekne, jaké bude dnes počasí, v kolik hodin je tvůj oblíbený seriál a kde se v současnosti nachází družice? 

Teorie

  • co je to API?
  • co je to web scraping?
  • jak zpracovat data?
  • jednoduchá datová analýza
  • grafy
  • ukládání do souborů

Praxe

  • opakování toho, co umíme z prvního kurzu
  • stažení dat a tvorba jednoduché databáze
  • datová analýza

Délka kroužku

16 lekcí po 1 hodině. Tedy celkem 16 hodin kroužku Python II.

Cena kroužku

Cena kurzu je 4250 Kč.

Kapacita kroužku

Každému účastníkovi chceme věnovat 100% péči. Kapacita kroužku je tak nastavena na max. 15 účastníků.

Základní informace

  • Kdy?
    Každou středu 17:30 - 18:30 od 24. 1. do 15. 5. 2024.
  • Kde?
    Online
  • Cena
    4250 Kč
  • Na kroužku se pracuje v bezplatném online Google nástroji Colab, pro které je nutné mít vlastní Google účet.
    16 lekcí po 1 hodině.
  • Hodnocení

    Šárka K.-review-image
    Anička si chtěla zkusit Scratch a Minecraft a rozhodla se pro Scratch, Minecraft si dá později, ale lektor byl prý velmi dobrý.
    Monika D.-review-image
    Naučil jsem se základy programování v Pythonu vytvářet hry v Robloxu nebo dělat si arkádové hry. 💯
    Šárka P.-review-image
    Scratch byl prý super, dcera si přeje chodit na kurz (už je přihlášená). Že je kroužek online, u prezenčních kroužků v zimním období často přicházíme bez náhrady o hodinu - už byla na Scratchi v místní ZŠ a protože je často nemocná, přišla téměř o polovinu lekcí.
    Hana H.-review-image
    Kurz absolvoval syn, na všechny otázky jsem nedokázala odpovědět. Ale celkově byl nadšený.
    Marie S.-review-image
    Výuka vede děti k samostatnosti a zodpovědnosti na základě jejich vlastní motivace, kéž by tak fungoval i náš běžný vzdělávací systém!!
    Marek-review-image
    super